اسمون ما دوتا

وبلاگ منو عشقم هستش هردومون داخلش مینویسیم ما تو بلاگفام وبلاگ داریم

اسمون ما دوتا

وبلاگ منو عشقم هستش هردومون داخلش مینویسیم ما تو بلاگفام وبلاگ داریم

عیدو دوری

سلام خوبید منو عشقمم خوبیم 

عیدتون خیلی خیلی مبارک امیدوارم همتون تو این روز قشنگ لباتون خندون باشه 

خیلی دوست داشتم تو این روز خانواده خودمو و خانواده عشقم همه باهم کنار هم باشیم ولی متاسفانه نشد و فقط خانواده عشقم امروز میان کنارمون 

فک کنم ساعتای 4 عصر برسن اینجا ایشالا 

کلی دلتنگ خانوادمم  ولی چیکار کنم که راه یکی دوساعته نیس آدم بره و برگرده مجبورم بسازمو این روزا رو با ناراحتی که تو دلم دارم عشقمو ناراحت نکنم

همچنان آرایشگاه و میرمو سرگرمم نصف روزو 

ماشالله من تو این تابستون فراووون مهمون داشتم خداییم وقتی میان روزیشونم با خودشون همراهشون میاد و من از این بابت خداروشکر میکنم

ببخشید ک دیر به دیر مینویسم این کم لطفیمو بزارید به پای اینکه خیلی دلتنگمو نمیخوام اینجا چیزای منفی بنویسمو بقیه رو ناراحت کنم 

نظرات 4 + ارسال نظر
عمادوسوگندش پنج‌شنبه 8 مهر‌ماه سال 1395 ساعت 21:16 http://www.1473s.blogfa.com

اینکه تونستین یه دوسته خوب پیداکنین عالیه

آره خیلی خوبه

fati شنبه 27 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 20:18 http://fatiandmoein.blogfa.com

عزیزمممم حق داری دلتنگ باشی واقعنم بهت تبریک میگم ک میتونی اینجوری با دوری کنار بیای...منکه بودم نمیتونستم و واقعا از این نظر از خودم عصبانیم...
انشالله با خانواده شوهر بهتون خوش بگذره...

آره خیلی بده دلتنگی
مرسی گلم

مهتاب سه‌شنبه 23 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 19:14

عید توام مبارک خانومی :-*

مهمون روزی رو با خودش میاره نگران هیچیش نباش :-*
به مادر شوهر رسیدگی کن :))
بنویس هر چی میخوای بنویس اکشال نداره :-*

مرسی گلم
اره واقعا
عزیزی

باران دوشنبه 22 شهریور‌ماه سال 1395 ساعت 18:10 http://baranoali.blogfa.com

سلام عزیز دلممم
عیدت مبارک خانومی
ان شالله همیشه کنار هم خوش باشید
الهی فدای اون دلت بشم که برای خانواده تنگ شده. ان شالله خیلی زود میبینیشون
کار خوبی میکنی خودت رو سرگرمم میکنی

ناراحت نباش گلم. سعی کن کنار همسرت از زندگیت لذت ببری و خدا رو شکر کنی

سلام گلم خدا نکنه خانومی
آره تمام تلاشم همینه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.