اسمون ما دوتا

وبلاگ منو عشقم هستش هردومون داخلش مینویسیم ما تو بلاگفام وبلاگ داریم

اسمون ما دوتا

وبلاگ منو عشقم هستش هردومون داخلش مینویسیم ما تو بلاگفام وبلاگ داریم

من امده ام .........

سلامممممم خوبید 

منو عشقمم عالیییمممممم 

عیدتون مبارک نماز روزه هاتون قبول باشه 

من جمعه ساعت 4  رسیدم تبریز

 ووووووای ک تهران چقد گرمممم بود من تو این سه ماه ک اومدیم تبریز عادت کردم به هوای اینجا اصلا نمیتونستم گرمای تهرانو تحمل کنم 

بیچاره مامان و بابام تو اون گرما روزه میگرفتن مامانم که تا میرفت بیرون سریع تو اون گرماااا فشارش میرفت بالا 

بر صاحبخونه و ارایشگر سوغاتی خریدم 

از این تابلوها که گلای طلایی و نقره ای داره 

دیروز صاحبخونه اومده زنگمون و زده 

میگه باهات قهرم چرا نیومدی بگی اومدم نامرد دلمون برات تنگ شده به شوخی هی پشتشو بهم میکرد منم هی میگفتم شرمنده 

بخدا از روزی که اومدم ی سره میرم ارایشگاه این عیدفطریم که کلی شلوغ بودش ارایشگاه و ما تا ساعت 7 وایمیسادیم تو ارایشگاه 

رسمن کمرم شکست انقد وایسادم

 ایشالا اگه بشه اخر تیر با همسر میریم شهرشونو از اونجا ماشین بخریم اخ جووووووووون 

و بعد اینکه برگشتیم من برم ثبت نام کنم بر رانندگی 

الان مامانم زنگ زده بود بهم میگفت احتمالا وسط مرداد با خاله بیاییم تبریز آخ جووون باز میبینمشون کلی خوشحالم 

ماشالا بیشتر تبریزیا زناشون رانندگی بلدن و همشونم در حد حرفه ای همین باعث شده منم  مجبور بشم برم گواهینامممو بگیرم 

 البته خودم خیلی دوس داشتم برما ولی از موقعی که اومدیم تبریز دیگه برام واجب شده که برم بگیرم

تا آپ بعدی فعلا بای  



نظرات 6 + ارسال نظر
fati سه‌شنبه 12 مرداد‌ماه سال 1395 ساعت 11:22 http://fatiandmoein.blogfa.com

سلام عزیزدلممممم
ببخشید ک انقد دیر پست میذارم...
خداروشکر رفتی خانوادتو دیدی و دلتنگیت رفع شد...
مبارکه عزیزم...انشالله بسلامتی...
اخی انشالله باز بیان از تنهایی دربیای...

سلام فاطمه جان
فدات عزیز م
انشالله

دختر آسمونی یکشنبه 27 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 23:55 http://nafasingozyashlari.blogfa.com/#

سلام
چوخ گوزل وبلاگوز وار موفق اولاسیز

سلام زینب خانم گلمحال و احوالت چطوره؟
واااای گرما خیلی مزخرفه منکه تابستون میاد غمم میگیره
آورین حتما برو بگیر...ماشینتونم پیشاپیش مبارکتون باشه چرخاش براتون بچرخه ان شاءالله

سلام عزیزم
مرسی خانوم گل
افتضاحه ها
مرسی عزیزم قربونت

خآنوم چی یکشنبه 20 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:28 http://hamsaryjoonam.blogsky.com

سلاااام زینب جووووون... دلم واست تنگ شده بود:*
خوبی؟
با کلی تاخیر عیدت مباارک:*:*
واسه خودت خووب جایی رفتی بخدا!! هلااااک شدیم تو گرماا :((
منم میخوام برم گواهینامه بگیرم اما فعلا پولشو ندارم:(

سلامممممم عزیززز دلم
منم همینطور کلی دلتنگتم
آره بخدا انقد خنکه ها اینجااااا
ایشالا بعد عروسیت ک موقعیت جور شد برو بگیر عزیزم

مهتاب شنبه 19 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 10:52

سلام
عید توام مبارک :-*
عاقو چـرا واسه ما سوغاتی نیاوردی؟ :((‌

ایشالا که مادرت اینا هم بیان و حسابی خوش بگذرونید ^_^

حتما برو رانندگی منم اگه یکم وضعیت خوب بشه حتما میرم ^_^

راستی پارک مسافری که گفتم.اسمش پارک مسافر مراغه ای هست. یه پارک یادگار امام هم هست تو اتوبان اونجا هم خوبه . طرف شاهگلی

سلام عزیزم
ایشالا سری بعد بر شمام میارم
حتما برو خوبه
آها فک کنم ازن پارک رو سیزده بدر رفتیم چون اون موقع تازه وارد بودیم اسمشو نمیدونستیم

باران جمعه 18 تیر‌ماه سال 1395 ساعت 20:56 http://baranoali.blogfa.com

سلام عزیزدلم
خدا رو شکر که سفر بهت خوش گذشته گرچه گرمای تهاران طاقت فرساس. رسیدن بخیر
آخی چه صاحبخونه خوبی دارید. خدا حفظش کنه که هواتون رو داره. خوبی خودتون باعث محبت صاحبخونه میشه
ان شالله بزودی گواهینامه میگیری و خودت رانندگی میکنی گلم
همیشه خوشبخت و شاد باشید

سلام گلی
آره خیلی گرم بودش
فدای تو
ایشالا دعا کن عزیز

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.