اسمون ما دوتا

وبلاگ منو عشقم هستش هردومون داخلش مینویسیم ما تو بلاگفام وبلاگ داریم

اسمون ما دوتا

وبلاگ منو عشقم هستش هردومون داخلش مینویسیم ما تو بلاگفام وبلاگ داریم

سرما خوردگی

سلام خوبید ؟؟؟؟؟منو عشقمم خوبیم خداروشکر 

شما الان دارید مطالب یک زینب سرما خورده و فین فینو میخونید

 الان نزدیک ی هفته میشه که من سرما خوردم و به فین فین افتادم از بس که هوای تبریز سرد و گرم میشه 

 و صاحبخونه محترم دستش درد نکنه همش ما رو با سو پ و آشای خوشمزش منو شرمنده میکنه 

چندقیقه پیش برام سوپ میوه اورد سری قبلم برام سوپ شیرو اش گشنیز اوردش که همشون فوقع العاده بودن

 و من چون هر سری وقتی برام اینارو میاره وقتی میخوام ظرفشونو ببرم داخل ظرفش 

مثلا شکلاتی یا هرچی که تو خونه داشته باشم میریزم تو ظرفشو براش میبرم  

خدایی خجالت میکشم ظرف خالی براش ببرم چون فک میکنه الان من دارم ازش سو استفاده میکنم یا همش مصرف کننده ام خخخخ 

 حالا این دفعه که برام سوپ میوه اورد قسمم داد جان مادرم که تو ظرفش براش چیزی نبرم میگه من بخاطر مریضیت اوردم

 مادرت پیشت نیس که بهت برسه من جای مادرت دارم بهت میرسم میگه میخوام تا تهران بری 5یا 6 کیلو اضافه کنی

 که مادرت ناراحت نشه که رفتی تبریز بدتر لاغر شدی بدونه که حداقل ما هواتو داریم

 خلاصه خانوم خیلی خوبیه همش سراغمو میگیره و نمیزاره زیاد غصه بخورم 

الانمم داره بارون شدید میباره و رعدو برقای وحشتناک 

تنهایی داره تنم میلرزه از صداشون ولی خدایی هرچیه من هوای اینجارو بیشتر از تهران دوس دارم همش خنکه آدم جیگرش حال میاد 

از همسرجان بگم که یک سره داره تو دو جای مختلف شیف میره واز صبح ساعت هفت میره تا 8 شب و من تا اون موقع تنهامو خودمو هی سرگرم میکنم 

ولی خودشم از این بابت خیلی ناراحته که من هی تو خونه تنهام و همش وقتی از شییفت میاد میگه بیا ببرمت این دوره اطراف بگردونمت 

دیشبم منو برد ی جشنواره که اینجا تازگیا بازشده و تمام محصولات سنتی میفروختن ی گشتی زدیمو ساعت 10 اومدیم شام خوردیم 

الانم خودم تنهایی رفتم ی مقدار لوبیا سبز خریدم 

که کم کم خودم تمیز کنم هم سرگرم بشم هم اینکه 

من لوبیا پلو خیلی دو.س دارم موقعهایی که تنهام بر خودم درست میکنم 

ایشالا همیشه شادو خندون باشید فعلا خدافظ

نظرات 7 + ارسال نظر
fati یکشنبه 2 خرداد‌ماه سال 1395 ساعت 21:26 http://fatiandmoein.blogfa.com

عزیزم خدا بدنده...
چ خانوم مهربونی،خدا حفظش کنه واقعا از اینجور ادما کم پیدامیشه...
وای زینب جون سختت نیس؟؟منکه میگم نی نی دارشو حداقل سرگرم شی...

آره خداحفظش کنه
نی نی خوبه ؟؟
چرا سختم هس ولی بر نینی فعلا شرایطش جور نیس

باران جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 16:37 http://baranoali.blogfa.com

سلام زینب عزیزم
الان میتونم متن پستت رو بخونم. چطوری خانومی؟ بهتری؟
سعی کن لباس گرم بپوشی و مواظب خودت باشی گلم
دست خانوم صاحبخونه هم درد نکنه که مهربونه و هواتو داره. خدا اجرش بده
به همسرت هم خدا قوت میگم که تلاش زیادی داره. ان شالله همیشه نتیجه خوب تلاش هاتون رو ببینید

هوووم لوبیا پلو ی پر ملات ... نوش جونتون

سلام عزیزم
اصلا هوای اینجا بگیر نگیر داره
آره خدانگهش داره
انشالا عزیزم همچنین

خانوم خونه جمعه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 14:56 http://ganje-man.mihanblog.com/

عزیزم...خیلی مراقب خودت باش زیاد مایعات گرم بخور...
دست خانوم صابخونه درد نکنه خدا خیرش بده که حسابی هواتو داره خانومی...قدرشو بدون...
دست اقا میلاد هم درد نکنه میبرت بیرون با اینکه خسته س ولی درکت میکنه همش تنهایی

من فعلا یکم بهتر شدم همسرجان حالا سرما خورده
آره خداخیرش بده

ارزو پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:18 http://arezobanoo.blogsky.com/

سلام عزیزم انشالا زودی خوب بشی
خدا خیرش بده چه خانومه خوبیه اینکه هواتو داره عالیه کمتر تنها میمونی همیشه دلت گرمه یکی هست
ونستی چند تا عکس بذار خانومی مواظب خودت باش

سلام عزیز
آره خیلی خوبه خدا حفظش کنه

مهتاب پنج‌شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 11:52

بله الان درست شد :-)

عع هوای شهر ما اینجوریه حالا پاییزشو ندید اگه عادت نداشته باشی بدتر مریض میشی بازما اینجوری تبریز :))

آره اون شب بارون میومد خیلی شدید اما هوا رو بهتر کرده بود باز خدا رو شکر

ایشالا روزای خوبی رو سپری کنید اینجا :-) تبریزی ها مهمون نوازن کلن

اره امروزم همسرجان مریض شدن
مرسی عزیز دلم اره خیلی

مهتاب چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:04

پس کو نوشته؟

فک کنم درست شد باز ی نگاه کن

باران چهارشنبه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1395 ساعت 12:04 http://baranoali.blogfa.com

سلام عزیزدلم
سرماخوردی خانومی؟ مواظب خودت باش گلم

راستی فقط عنوان نوشتی یا متن برای من باز نمیشه ؟

سلام عزیزم فک کنم درست باز ی نگاه کن ببین میاره یا نه

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.